НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА

 Семінар
«Професійна компетентність педагога 
як одна з умов успішності 
його професійної діяльності»

      Під професійною компетентністю педагога слід розуміти таку діяльність учителя, коли на основі бази знань, умінь, навичок та усвідомленого розуміння своєї ролі в суспільстві, безперервного самовдосконалення й саморозвитку особистості він забезпечує оптимальний варіант організації навчально-виховного процесу з метою формування творчої особистості.
Всі перераховані компоненти і види компетенцій інтегруються в одне найбільш синтезоване утворення – педагогічну компетенцію, що є інтеграційною властивістю особистості фахівця, виявляється в соціолінгвістичній, дидактичній, комунікативній, ціннісній орієнтації викладача, його здатності до рефлексії у професійно-педагогічній діяльності. З цих позицій педагогічну компетенцію слід розглядати як загальний критерій педагогічної компетентності вчителя.



Методичний тренінг
“Професійна компетентність вчителя як основа підвищення якості освіти в умовах впровадження державних стандартів
Мета:
активізація творчого потенціалу педагогічних  працівників закладу;
стимулювання бажання педагогів підвищувати свій фаховий рівень;
забезпечення умов вільного спілкування та створення  позитивного мікроклімату в колективі.

Завдання:
ознайомити педагогів із поняттям “професійна компетентність”;
визначити ключові компоненти професійної компетентності педагогічних працівників;
допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти;
розкрити шляхи самореалізації особистості педагогів.

Ділова гра
«Удосконалення самоосвіти вчителя»

Мета:
активізувати творчий потенціал педагогічних працівників ліцею;
удосконалити знання, уміння і навички організації різних видів педагогічної діяльності;
стимулювати бажання педагогів підвищувати свій фаховий рівень;

Завдання:
розширити знання про можливості активних методів навчання;
ознайомити педагогів із дієвими нетрадиційними методами активізації навчання;
розглянути основні ідеї педагогів-класиків щодо особистісних якостей вчителя;
допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти;
сформувати та удосконалити уміння критичного і творчого мислення у процесі вирішення професійних завдань;
сформувати вміння працювати в команді.



ПРОГРАМА РОБОТИ
над науково-методичною проблемою
КЗ «Матвіївська ЗОШ І – ІІ ступенів»
"Підвищення професійної компетентності вчителя в умовах реалізації основних ідей Нової української школи та включення в освітній процес інноваційних підходів до формування  компетентностей здобувачів освіти". 
І етап: діагностичний (вересень 2018 – червень 2019) 
                                      Мета етапу:
здійснення теоретичногообґрунтуваннянауково-методичноїпроблеми; визначення основних завдань:  психологічного, організаційного, науково-методичного й матеріально-технічного забезпечення умов переходу до реалізації нової науково-методичної проблеми, планування роботи по реалізації науково-методичної проблеми.
                                      Зміст роботи:
1.Вивчення науково-методичної літератури з проблеми.
2.Ознайомленняпедагогічногоколективу з досягненнями психолого-педагогічної науки, існуючим ППД.
3.Створення ініціативноїгрупи з планування системи заходів, спрямованих на вирішення запропонованих завдань щодо реалізації проблеми.
4.Складання програми дослідження визначеної проблеми, забезпечення послідовності накреслених заходів, їх взаємодія з іншими напрямами педагогічного процесу.
5.Визначення провідних напрямків діяльності шкільних МО з питань реалізації загальношкільної проблеми.
6. Оформлення довідково-інформаційних матеріалів з визначеної проблеми в шкільному методичному кабінеті.
7. Удосконалення шкільного сайту й робота з ним.

                                Форми і методи роботи:


Форми роботи
Тема
Дата

Відповід.
1
Діагностування
Діагностування педагогічних працівників.

Вересень

2
Засідання творчої групи
 Інформування педагогічний колектив про рівень готовності працювати над новою проблемою (за підсумками обробки даних)

Вересень

3
"Круглий стіл"
"Основні вимоги до професійних і особистісних якостей освітян в умовах Нової української школи"

Жовтень

4
Ділова гра
«Удосконалення самоосвіти вчителя»

Листопад

5
Педагогічна рада
"Педагогічна творчість – джерело інновацій і саморозвитку педагога"

Листопад

6
Засідання ШМО
"Впровадження нових Державних стандартів в освітній процес"

Листопад

7
Педагогічні читання
"Інноваційна грамотність педагога як умова розвитку його професіоналізму"

Грудень

8
Методичний лекторій
"Нові освітні технології"
Січень

9
"Круглий стіл"
"Партнерство – ефективна модель педагогічної взаємодії та співпраці між учителями, учнями та батьками"

Лютий

10
Семінар
"Професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної професійної діяльності"

Березень

11
Засідання ШМО
"Новий зміст освіти, спрямований на формування компетентностей ХХІ ст."
Березень

12
Педагогічний ринг
"Ключові проблеми реформування сучасних закладів освіти".

Квітень


13
Педагогічна рада
"Інтерактивні технології в системі особистісно орієнтованого навчання як один із шляхів розвитку компетентностей учнів".

Квітень

14
Конференція за участю батьків, учнів, вчителів
"Підведення підсумків роботи колективу над науково-методичною проблемою у поточному році".

Травень

15
Засідання ШМО
Підведення підсумків роботи ШМО

Травень

Комментариев нет:

Отправить комментарий